Veebipoe www.experienso.ee (edaspidi Veebipood) omanik on LAVEX AS (registrikood 10020096) asukohaga Seminari 23, 44316, Rakvere.
Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo
Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.
Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.
Tellimuse vormistamine
Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi.
Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiva pakiautomaadi aadress.
Pärast tellimuse edastamist saadab LAVEX AS töötaja kliendi e-postile tellimuse kinnituse, mille laekumise järel toimub tellimuse komplekteerimine.
Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel.
Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
Kohaletoimetamine
Kaupu saadetakse Itella Smartpost pakiautomaatidesse Eestis.
Tarne väljaspoole Eestit on võimalik juhul, kui kauba transpordi organiseerib ja tasub ostja.
Kauba saatmiskulud kannab ostja ning Eesti-sisene hinnainfo on kuvatud tellimuse vormistamisel.
Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 1-8 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist.
Taganemisõigus
Toidukauba korral pole lepingust taganemine võimalik tulenevalt toiduseadust, mille kohaselt on toidu ohutuse tagamiseks vajalik toidu jälgimine kogu müügiahela jooksul.
Pretensiooni esitamise õigus
Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese aasta jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.
Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile experienso@experienso.ee või helistada telefonil: 6 000 700. Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist tarbija tegevuse või tegevusetuse tõttu või kui tegemist on asja tavapärasest kasutamisest tingitud normaalse kulumisega.
Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
Vaidluste lahendamine
Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile experienso@experienso.ee või helistada telefonil: 6 000 700.
Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole.
Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.